DESTINE fanforum.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Novel Writer

Ga naar beneden 
+16
xRochelle_
LynnLovesYou
*Imke
Silver
Rocksylla
Marieke.
[asyeah-x]
Heleen
xRosaliexx
Liez
Irenee_rock
Veerle
MeikeMusic
Astrid
medstudent
Muis
20 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
AuteurBericht
Silver

Silver


Vrouw Aantal berichten : 467
Leeftijd : 34
Woonplaats : Diemen
Registration date : 08-09-09

Novel Writer - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Novel Writer   Novel Writer - Pagina 8 Emptydo jun 17, 2010 11:06 am

The end? ): Wel een super leuk stukje weer =D
Klein foutje: 'Een paar seconden stond het meisje van 3 jaar geleden,' Hier moet denk ik 'later' tussen staan?
Terug naar boven Ga naar beneden
Muis

Muis


Vrouw Aantal berichten : 331
Leeftijd : 34
Woonplaats : Leiden
Registration date : 21-02-10

Novel Writer - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Novel Writer   Novel Writer - Pagina 8 Emptydo jun 17, 2010 11:07 am

Okay, ik zal hem verbeteren, thnx! xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Liez

Liez


Vrouw Aantal berichten : 203
Leeftijd : 32
Woonplaats : Joure
Registration date : 11-11-09

Novel Writer - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Novel Writer   Novel Writer - Pagina 8 Emptydo jun 17, 2010 1:48 pm

Aaah super mooi stukje! Zo jammer dat het verhaal afgelopen is ;O
maar ik heb er wel van genoten (en heel veel gelachen).!

Als ik jouw verhaal lees, dan heb ik altijd painting flowers van all time low in mijn hoofd xD Vind dat liedje er wel bij passen Wink
Hopelijk ga je wel weer eens een nieuw verhaal posten? ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/xLiez
MeikeMusic

MeikeMusic


Vrouw Aantal berichten : 3939
Leeftijd : 30
Woonplaats : Amstelveen
Registration date : 18-10-08

Novel Writer - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Novel Writer   Novel Writer - Pagina 8 Emptydo jun 17, 2010 2:03 pm

Neeeeee, dit is toch niet 't einde? :'[

Maar wel een heel goed deel. Goed dat die gozer is uitgewist en dat Robin toch uit eigen idee gaat trouwen :']
En ze is weer een meisje, da's natuurlijk ook leuk.
Als dit 't einde is, is 't wel een mooi einde!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.meikelouise.hyves.nl/
Muis

Muis


Vrouw Aantal berichten : 331
Leeftijd : 34
Woonplaats : Leiden
Registration date : 21-02-10

Novel Writer - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Novel Writer   Novel Writer - Pagina 8 Emptydo jun 17, 2010 2:12 pm

Haha grapje Wink Natuurlijk is dit niet het echte einde! Dat is toch helemaal niet leuk Razz Dus hier is wèl het echte einde. Bedankt voor het lezen allemaal! <3

Hoofdstuk 15

Robin L had me duidelijk voorzien van alles wat ik nodig had. Terwijl ik was weggerend had ik ineens een schoudertas met erin een creditcard, 200 euro contant geld, een aantal nieuwe kleren en een identiteitskaart. De eerste dag was ik meteen gaan kledingshoppen, en ik verbleef nu al een week in hetzelfde hotel.
Er ging geen dag voorbij dat ik niet aan de jongens dag. Meteen al de eerste dag had ik zo’n heimwee dat ik Lightspeed, hun album, had gekocht samen met een discman, de cd draaide ik nu al dagen achter elkaar. Ik miste ze zo erg. Het leek alsof ik zonder zuurstof zat, alsof er een heel groot deel van mijn leven ontbrak, een puzzel die een stukje miste. Niet een stukje, een heel groot stuk. Het voelde leeg. Dagen had ik lopen piekeren, solliciteren had ik totaal niet gedaan en mijn geld begon langzaam maar zeker toch op te raken. Ik voelde me een loser, ik kon totaal niks! De eerste dag al was ik bijna teruggegaan naar hun huis om te vragen of ze me wilden vergeven, maar ik wilde niet zwak lijken. Toch voelde ik me wel zwak. Uren lag ik al naar het witte plafond van de hotelkamer te staren, nadenkend over wat ik moest doen en waar ik terecht was gekomen. Had ik een fout gemaakt? Had ik uitgewist moeten zijn? Niet weg moeten gaan? Ik wilde me weer omdraaien, maar besloot op het laatste moment dat het tijd was om weer de straat op te gaan. Ik moest een doel vinden, een baan.
Ik douchte even kort, en nadat ik me bij de receptie had afgemeld ging ik de straat op. Ik was al in Tilburg, zo dichtbij de jongens, maar ik kon niet naar ze toe. Even dacht ik in de verte Robin L te zien, maar toen hij zich omdraaide leek hij er totaal niet op. Zo ging het al dagen. Ik knoopte mijn jas nog verder dicht; het was weer gaan sneeuwen en er waren maar weinig mensen op straat. Het was veel te stil voor een zaterdag. Terwijl ik langs de winkels liep waar ik niet wilde werken, vroeg ik me af of ik wel ergens wilde werken. Wilde ik wel zo verder?
Ik was zo in gedachten dat ik totaal niet oplette waar ik liep, en pardoes tegen iemand opknalde. De sneeuw waar ik in viel was ijskoud, maar ik had geen zin om overeind te komen.
“Gaat het?” vroeg een stem aan me. Een bekende stem. Ik herkende de stem! Meteen schoot ik overeind en keek omhoog.
“Tamara?” Ik werd overeind getrokken en meteen plat geknuffeld. “Wat doe jij nou hier?!”
“Ik ben zo blij dat je er bent!” riep ik en sloeg mijn armen om hem heen. Banus. Mijn redding, het was een teken, als tekenen bestonden tenminste.
“Wow, chill meis, wat is er aan de hand?” Ik hoefde hem alleen maar aan te kijken, de blik in mijn ogen verraadde blijkbaar hoe ik me voelde, want Banus drukte me meteen tegen zich aan.
“Het komt goed,” lachte hij. “Je gaat met mij mee.” Nee, dat kon niet. Dan zag ik hen weer. Ik mocht hen niet meer zien.
“Ik moet een baan vinden, een doel…ik kan niet mee…,” zei ik hakkelend.
“Dan kom je bij mij werken! Het is tegenwoordig zo gigantisch druk bij de merch, en iemand moet natuurlijk bier voor mij halen…wat denk je?” Mijn gezicht lichtte voor het eerst in de hele week op. Ik had mijn doel gevonden. Met een grote glimlach knikte ik, en Banus pakte mijn hand.
“We gaan vanavond bij de show de jongens verrassen dan. Ze zullen zo blij zijn dat je terug bent!”

Banus had ervoor gezorgd dat ik met de taxi naar de show kon. De jongens waren backstage op het moment dat ik aankwam, ze mochten me niet zien tot na de show, dan was de verrassing het grootst volgens Banus. Hij stond al op me te wachten toen ik in het zaaltje aankwam, en nam me mee naar het bekende kraampje met T-shirts, posters, stickers en noem het maar op.
“Ga de prijzen maar vast uit je hoofd leren,” grijnsde hij, terwijl hij naar de bar liep om bier te halen. Het duurde een kwartier voordat het voorprogramma begon, en ik voelde me al direct thuis. Banus hield me flink bezig, ik moest om de 5 minuten weer bier halen voor hem, en als ik dat niet aan het doen was moest ik T-shirts in zakjes stoppen en stickers sorteren. Toen, na dik twee uur, hoorde ik de eerste bekende klanken. De setlist was nog niks veranderd, binnen enkele minuten denderde ‘Where are you now’ door de zaal heen.
“Speciaal voor jou,” grapte Banus, en wees vervolgens naar de bar. Hij wilde nog meer bier. Ach, hij had het verdiend. Door hem was ik hier. Ik voelde me voor het eerst deze week dolgelukkig, ik kon alle teksten meezingen. De show ging ook veel te snel voorbij.
“En nu is het tijd om ze een beetje te promoten,” zei Banus toen de horde fans uit de zaal stroomden. “KOOP HIER JE DESTINE SHIRTS! DESTINE SHIRTS VOOR MAAR 15 EURO!” Ik schreeuwde lachend met hem mee. Al snel was het een drukte van jewelste. Na een minuut of 20 sloeg mijn hart over, mijn maag draaide om en ik voelde mijn hoofd duizelen. De backstage deur ging open, en daar stond Robin L, hij werd meteen bestormd door allemaal meisjes die een handtekening wilden of met hem op de foto wilden, maar hij had mij al gespot. Hij wurmde zich tussen iedereen door en stormde op me af, waarna hij me omhelsde.
“Tamara! Je bent terug! Ik heb je zo gemist!”
“Pluis…ik stik…,” fluisterde ik met een glimlach. Hij liet me los en keek me aan.
“Het was zo bizar raar zonder jou.”
“Ach, ik heb nu een doel gevonden,” grijnsde ik en wees naar Banus, die nu druk bezig was meisjes te voorzien van posters, die ze vervolgens probeerden onder Robin L zijn neus te duwen om te laten signeren. Al snel was ik ook gespot door Hubrecht, die als tweede naar buiten was gekomen, ook hij stormde op me af en knuffelde me.
“Volgens mij ben ik straks zeker 10 centimeter dunner!” lachte ik toen hij me losliet.
“Dat maakt niks uit, we hebben je terug!” lachte Hubrecht.
“Je bent zeker weer manisch?” lachte ik.
“Kan niet manischer! Vuurwerk, Muisje, vuurwerk!”
“Muisje? Ik was toch een kat?”
“Dat heeft Witte bedacht van de week, het is een beetje een gewoonte geworden om je zo te noemen!” Hubrecht knuffelde me nog een keer, en toen was ook Tom tevoorschijn gekomen.
“Ik wist dat je terug zou komen!” lachte hij.
“Ik word wel verwend hoor, met al dat geknuffel!” Ik draaide me om, en werd meteen geknuffeld door Laurens, met wie ik ineens oog in oog stond.
“En je gaat niet meer weg! Ik vraag anders wel aan Kjeld of hij nog wat duct tape heeft, dan maken we je vast aan Banus!” grijnsde Laurens.
“Dan kan ze geen bier meer voor me halen, dus dat gaat niet gebeuren, daar heb ik haar voor aangenomen. Over bier gesproken…” Banus knikte weer naar de bar, en ik lachte. Onderweg kwam ik Robin F tegen, die meteen zijn armen om me heen sloeg.
“Dag Wafel, hoe bevalt het getrouwd zijn?”
“Héérlijk!” lachte hij. “Heeft de rest je al gezien?” Zijn vraag werd beantwoord toen hij naar de merch keek en zag dat er 5 paar ogen strak op mij gericht waren. Nou ja, 4 paar, 1 paar was enkel gericht op het bier dat ik in mijn handen had. De jongens moesten verder met handtekeningen uitdelen en op de foto gaan, dus wachtte ik samen met Banus achter de merchandise stand totdat iedereen uit de zaal gekickt werd.
“Je blijft nu wel hier, toch?” vroeg Laurens toen, terwijl we backstage liepen en daar op een bank plofte.
“Natuurlijk blijf ik. Ik heb jullie in mijn hart gesloten, jullie en jullie muziek, en ik ga nooit meer weg.”
“Nooit meer?” vroeg Tom.
“Never nooit meer!” grijnsde ik en werd onderworpen aan een enorme groepsknuffel. Dit was absoluut de beste dag van mijn leven.
Terug naar boven Ga naar beneden
MeikeMusic

MeikeMusic


Vrouw Aantal berichten : 3939
Leeftijd : 30
Woonplaats : Amstelveen
Registration date : 18-10-08

Novel Writer - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Novel Writer   Novel Writer - Pagina 8 Emptydo jun 17, 2010 2:34 pm

Een klein foutje:
Citaat :
Er ging geen dag voorbij dat ik niet aan de jongens dag.
Dat moet 'aan de jongens dacht' zijn?

En ahw, dit vind ik wel een onwijs mooi einde!
Super leuk dat ze als verrassing daar dan komt, door Banus :']
En het zou helemaal niets zijn als ze in dat hotel bleef, natuurlijk!

Echt Tamara/Muis, ik vond het ontzettend leuk om je verhaal te lezen! Ik lees het al vanaf het begin en ik vind het echt steeds beter worden. Deel twee is echt leuk, omdat je Chess opeens als kat hebt laten verschijnen, origineel! En ik vond het gewoon een heel leuk verhaal, omdat je het zo goed geschreven hebt/origigineel was en enzovoorts. Ik hoop dat je nog veel meer gaat schrijven en hier posten, al is het niet Destine gerelateerd. Ik vind het allemaal super! En ik vond 't ook leuk dat ikzelf in het verhaal voorkwam, haha.
Echt, ik vond het super, de rest ook, dus je verhaal is echt geslaagd!
Jammer dat het geëindigd is, maar ooit moet er toch een einde aankomen.
Met een woord, super!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.meikelouise.hyves.nl/
Muis

Muis


Vrouw Aantal berichten : 331
Leeftijd : 34
Woonplaats : Leiden
Registration date : 21-02-10

Novel Writer - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Novel Writer   Novel Writer - Pagina 8 Emptydo jun 17, 2010 2:40 pm

Het is verbeterd Smile Hopelijk kan ik morgen het verhaal inzenden en zo snel mogelijk publiceren, dan krijg ik 1 kopie van het verhaal, en die gaat natuurlijk naar Destine!

Ik vind het nogsteeds onwerkelijk en heel bijzonder dat mijn verhaal leuk gevonden wordt Smile Toen ik begon met schrijven had ik dat totaal niet verwacht!

@Meike Jij echt megaveel bedankt voor al je tips/feedback door het verhaal heen, ik ben blij dat je het leuk vond, en dat het einde leuk was natuurlijk xD

Ik hoop dat Destine het net zo leuk vind Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Astrid

Astrid


Vrouw Aantal berichten : 356
Woonplaats : Utrecht
Registration date : 28-02-10

Novel Writer - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Novel Writer   Novel Writer - Pagina 8 Emptydo jun 17, 2010 2:57 pm

Wow, top!
Super bedankt voor het posten van je hoofdstukken hier.
Erg leuk om te lezen.
En idd, vooral doorgaan met schrijven Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://twitter.com/Astrid_Rox
Agness

Agness


Vrouw Aantal berichten : 111
Leeftijd : 33
Woonplaats : Dokkum
Registration date : 14-06-10

Novel Writer - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Novel Writer   Novel Writer - Pagina 8 Emptyvr jun 18, 2010 2:12 am

Ik vind je verhalen super!
Terug naar boven Ga naar beneden
Liez

Liez


Vrouw Aantal berichten : 203
Leeftijd : 32
Woonplaats : Joure
Registration date : 11-11-09

Novel Writer - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Novel Writer   Novel Writer - Pagina 8 Emptyvr jun 18, 2010 5:24 am

Aahh dit einde is veel leuker! Hahah!
Ik heb echt genoten van je verhaal! Ik weet wel zeker dat Destine het ook geweldig gaat vinden! Wink Hopelijk ga je ooit nog eens een verhaal schrijven, want ik zal het dan in ieder geval met heel veel plezier lezen!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/xLiez
Silver

Silver


Vrouw Aantal berichten : 467
Leeftijd : 34
Woonplaats : Diemen
Registration date : 08-09-09

Novel Writer - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Novel Writer   Novel Writer - Pagina 8 Emptyvr jun 18, 2010 6:43 am

Aahw wat een schattig einde! Ik ben een fan van happy endings =D
Maar wel heel jammer dat je verhaal nu afgelopen is. Ik hoop dat je nog meer verhalen gaat schrijven, want ik vind je verhalen super leuk om te lezen!
Terug naar boven Ga naar beneden
*Imke

*Imke


Vrouw Aantal berichten : 25
Leeftijd : 31
Woonplaats : Gennep
Registration date : 30-04-10

Novel Writer - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Novel Writer   Novel Writer - Pagina 8 Emptyvr jun 18, 2010 11:32 am

Ha, ik ben weer helemaal bijgelezen! Examens zijn voorbij, uitslag heb ik gehad, dus ik heb weer tijd!
Wat een super verhaal is dit zeg. Ik vraag me serieus af waar je al die fantasie vandaan haalt! Ze zeggen wel eens dat ik een grote fantasie heb maar volgens mij overtref jij alles. xd
Het leest zo lekker weg en is zo leuk en origineel geschreven! Ben echt onwijs benieuwd naar meer en hoe het af gaat lopen met de bruiloft (en Chess of course)!

Edit: Okay nevermind, ik keek niet goed, heel dom. Zat pas op pagina 11... JIPPIE, er is dus nog meer te lezen Very Happy Ga ik nu doen!

Edit 2: ZUCHT. Ik ben nu echt klaar met lezen, wat een super einde! Ik vond het op een na laatste deel helemaal geen leuk einde, ik vond het zo stom dat Chess/Tamara weg ging bij de jongens. Maar gelukkig komt ze toch weer terug Very Happy Echt, dit was super om te lezen!


Laatst aangepast door *Imke op vr jun 18, 2010 12:47 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Irenee_rock

Irenee_rock


Vrouw Aantal berichten : 49
Leeftijd : 32
Woonplaats : Veenendaal
Registration date : 14-05-10

Novel Writer - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Novel Writer   Novel Writer - Pagina 8 Emptyvr jun 18, 2010 12:23 pm

Ohh echt heel erg jammer dat t verhaal voorbij is..!
Heb er heel erg van genoten en je moet zeker meer verhalen gaan schrijven..!!
Post je wel even de reactie van de boys? daar ben ik wel een beetje benieuwd naar Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/Irenee_rock
medstudent

medstudent


Vrouw Aantal berichten : 1461
Leeftijd : 35
Woonplaats : Almkerk
Registration date : 10-05-09

Novel Writer - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Novel Writer   Novel Writer - Pagina 8 Emptyvr jun 18, 2010 12:37 pm

Geweldig einde Very Happy en inderdaad enorm jammer dat het afgelopen is....
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/hanneke_89
Dominique

Dominique


Vrouw Aantal berichten : 169
Leeftijd : 28
Registration date : 11-06-10

Novel Writer - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Novel Writer   Novel Writer - Pagina 8 Emptyza jun 19, 2010 2:56 pm

wauw, echt een top verhaal!
jammer dat het al afgelopen is, maar er moet toch ooit een einde aan komen
je zou meer verhalen moeten gaan schrijven!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://twitter.com/#!/Dominique_U
Marieke.

Marieke.


Vrouw Aantal berichten : 1227
Leeftijd : 35
Woonplaats : Drachten
Registration date : 02-03-09

Novel Writer - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Novel Writer   Novel Writer - Pagina 8 Emptyma jun 21, 2010 12:41 pm

Zo, ik heb ook weer even bij kunnen lezen;)
Echt super leuk gedaan!
Ik wil ook wel zo kunnen schrijven..maar helaas haha xD
En echt leuk dat je fans in het verhaal betrokken hebt.. met die namen enzo Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.xxmriek.hyves.nl
Muis

Muis


Vrouw Aantal berichten : 331
Leeftijd : 34
Woonplaats : Leiden
Registration date : 21-02-10

Novel Writer - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Novel Writer   Novel Writer - Pagina 8 Emptyvr jun 25, 2010 1:52 pm

Wat een onwijs lieve reacties allemaal <3 jullie zijn echt zooooo super lief!

Hier even een plaatje van het resultaat, die vond ik net in de brievenbus!

Novel Writer - Pagina 8 Dsc00034vn


Ik ga hem zondag in Purmerend geven, dus als je er bent en hem nog wilt zien, meld het dan even Smile Dan regelen we even iets! Ik neem by the way ook mn dummy nog mee, die krijgen ze voorlopig nog niet Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
MeikeMusic

MeikeMusic


Vrouw Aantal berichten : 3939
Leeftijd : 30
Woonplaats : Amstelveen
Registration date : 18-10-08

Novel Writer - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Novel Writer   Novel Writer - Pagina 8 Emptyvr jun 25, 2010 2:27 pm

Hee, ik wil 'm wel even zien dan in Purmerend! En hij is echt heel mooi geworden :']

Waar heb je dat trouwens laten drukken, zo in boekvorm? En hoeveel kost dat eigenlijk? Lijkt me leuk om eens met mijn eigen verhalen te doen :']
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.meikelouise.hyves.nl/
Muis

Muis


Vrouw Aantal berichten : 331
Leeftijd : 34
Woonplaats : Leiden
Registration date : 21-02-10

Novel Writer - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Novel Writer   Novel Writer - Pagina 8 Emptyvr jun 25, 2010 2:37 pm

Ik heb m laten drukken via Createspace, je moet even weten hoe t werkt (kan ik je eventueel wel bij helpen, ik kan t dromen inmiddels), je hebt wel n creditcard nodig...ik heb die van mn ma Razz Anyway, het ligt eraan hoeveel pagina's je hebt, dit boek was iets van 17 dollar(125 pagina's), dan komen je verzendkosten er nog bij(voor deze 34 dollar, omdat ik weer eens haast had, normaal zonder priority is het 7 dollar nogiets).

Eens kijken of ik je nog kan herkennen in Purmerend dan, haha!
Terug naar boven Ga naar beneden
Silver

Silver


Vrouw Aantal berichten : 467
Leeftijd : 34
Woonplaats : Diemen
Registration date : 08-09-09

Novel Writer - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Novel Writer   Novel Writer - Pagina 8 Emptyvr jun 25, 2010 6:54 pm

Ik ga niet meer naar Purmerend helaas, dus ik kan het boek niet zien ): Maar hij ziet er super mooi uit!
Terug naar boven Ga naar beneden
xRosaliexx

xRosaliexx


Vrouw Aantal berichten : 252
Leeftijd : 30
Woonplaats : Gouda
Registration date : 27-09-09

Novel Writer - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Novel Writer   Novel Writer - Pagina 8 Emptyza jun 26, 2010 3:17 am

Oee ik moet echt nog in de dummy schrijven, dus gelukkig geef je die nog niet Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://roos-helm.hyves.nl
Muis

Muis


Vrouw Aantal berichten : 331
Leeftijd : 34
Woonplaats : Leiden
Registration date : 21-02-10

Novel Writer - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Novel Writer   Novel Writer - Pagina 8 Emptyzo jun 27, 2010 3:34 pm

Die dummy krijgen ze iig pas na de meet! Very Happy

Hier een paar foto's van reacties op het boekje ^.^

Novel Writer - Pagina 8 Cimg0930j

Novel Writer - Pagina 8 Cimg0929

Ook Lau was er blij mee ^^
Novel Writer - Pagina 8 Cimg0931
Terug naar boven Ga naar beneden
Dominique

Dominique


Vrouw Aantal berichten : 169
Leeftijd : 28
Registration date : 11-06-10

Novel Writer - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Novel Writer   Novel Writer - Pagina 8 Emptyzo jun 27, 2010 3:42 pm

haha, leuk!
ik was trouwens ook in purmerend! was echt super leuk en lekker rustig^^
Terug naar boven Ga naar beneden
http://twitter.com/#!/Dominique_U
Silver

Silver


Vrouw Aantal berichten : 467
Leeftijd : 34
Woonplaats : Diemen
Registration date : 08-09-09

Novel Writer - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Novel Writer   Novel Writer - Pagina 8 Emptyzo jun 27, 2010 11:38 pm

Aahw super tof! Ik baal nog steeds dat ik er niet bij kon zijn in Purmerend ):
Terug naar boven Ga naar beneden
Astrid

Astrid


Vrouw Aantal berichten : 356
Woonplaats : Utrecht
Registration date : 28-02-10

Novel Writer - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Novel Writer   Novel Writer - Pagina 8 Emptyzo jun 27, 2010 11:51 pm

Ik vind die foto met Lau echt super tof Very Happy

"Je gaat hem zeker weer aan Robin geven." Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://twitter.com/Astrid_Rox
Gesponsorde inhoud





Novel Writer - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Novel Writer   Novel Writer - Pagina 8 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Novel Writer
Terug naar boven 
Pagina 8 van 9Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DESTINE fanforum. :: OFFTOPIC. :: Creatief.-
Ga naar: